پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

شهردار مشهد: زیرساخت‌های مشهد برای میزبانی جام ملت‌های آسیا مناسب است

  • کد خبر: ۵۴۱۰۷
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
شهردار مشهد: زیرساخت‌های مشهد برای میزبانی جام ملت‌های آسیا مناسب است
دبیرکل فدراسیون فوتبال زمان حضور بازرسان AFC برای بررسی امکانات و زیرساخت‌های ایران به منظور درخواست این فدراسیون برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را اعلام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، جلسه هماهنگی آنلاین درخواست میزبانی ایران برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال، مسئولین شهر‌های نامزد میزبانی و روسای هیات فوتبال‌های این شهر‌ها برگزار شد.

شهردار مشهد در این جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد گفت: شهر مشهد از زیر ساخت‌های مناسبی برخوردار است و این میزبانی می‌تواند گام مهمی در توسعه ورزش کشور باشد.

محمدرضا کلائی در ادامه این جلسه آنلاین اظهار کرد: به فدراسیون فوتبال بابت تلاش‌های صورت گرفته به منظور کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. ما هم در کنار سایر دوستان همه تلاش مان را جهت به روزرسانی و تقویت اماکن ورزشی مرتبط انجام خواهیم داد.

در ادامه این نشست احسان اصولی، رییس هیات فوتبال خراسان رضوی نیز گفت: بدون هیچ شک و تردیدی تلاش فدراسیون در اخذ میزبانی اتفاق بسیار مهمی برای ورزش کشور است. همه باید دست به دست هم بدهیم تا به این مهم دست یابیم. خراسان رضوی هم در کنار سایر استان‌ها همپا و همگام برای رسیدن به این مهم تلاش خواهد کرد.
 
مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز در این جلسه گفت: یکی از فاکتور‌های برنده ما در این موضوع، جمعیتی است که می‌توانیم در استادیوم‌ها نسبت به سایر کشور‌ها داشته باشیم. بر این اساس، مقرر است که بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا ظرف سه ماه آینده (از ژانویه تا مارس ۲۰۲۱) به کشورمان سفر کنند تا از نزدیک به بررسی امکانات و زیرساخت‌های کشورمان بپردازند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->